دانلود آهنگ احمد سلو استرس دارم

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید

موضوعات

آرشیو

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب : 3
کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0
آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 13
ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز : 0
آي پي امروز : 0
آي پي ديروز : 9
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 29
بازدید سال : 185
بازدید کلی : 236
اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی : 18.222.120.133
مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل :
امروز : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

ورود کاربران


رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

دانلود آهنگ احمد سلو استرس دارم

استرس دارم نمیدونم چرا حالم خرابه توی هر حالم یه گوشه از دلم بارون میباره

نمیدونم چرا قلبم میگیره توی سینه چرا اسمش میاد بغضم میگیره واسم عجیبه

رفت دیگه کنارم نمیاد چرا بارون نمیبار پر از خوابه توو چشمام دلم چقدر چشماشو میخواد

#####################

عشق یه دیوونه میسازی ازم آخرش حضرت عشق تو که دیدی بریده شد دل نفسش

آهای عشق منو میکشه یادش و خاطراتش کی میتونه اونو مث من بخوادش

کی لالایی میخونه واسش بخوابه رفت دیگه کنارم نمیاد چرا بارون نمیباره

 از خوابه توو چشمام دلم چقدر چشماشو میخواد

 

 

موضوع: آهنگ,

نویسنده:

تاریخ: یکشنبه 21 اردیبهشت 1399 ساعت: 14:34

نظرات(0)

تعداد بازديد : 15

به این پست رای دهید:

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش